ChileChile
Detalle
ISBN 978-956-341-101-0

Canvas Instructure™ Handbook:
A methodological proposal to develop language skills using open-source applications in an EFL classroom

Autor:Nuñez Rojas, Felipe Eduardo
Novoa Leyton, Francisco Bryan
Paredes Gordon, Maximiliano Ignacio
Barrios Flores, Vicente Octavio
Quiroga Lara, Benjamín Juan
Editorial:Universidad Católica Silva Henríquez
Materia:Educación
Clasificación:Textos de autoaprendizaje de lenguas extranjeras
Público objetivo:Enseñanza inglés (ELT/ESL)
Publicado:2021-12-30
Número de edición:1
Número de páginas:72
Tamaño:21x27cm.
Encuadernación:Espiral
Soporte:Impreso
Idioma:Inglés
Libros relacionados
Modelo para la articulación interinstitucional entre jardín infantil y escuela: TREKALEIÑ - Universidad Católica de la Santísima Concepción
Crea + Vinculación e integración con el entorno - Duoc UC - Vicerrectoría Académica Fundación Instituto Profesional Duoc UC
Comunicándonos: cuentos sobre desarrollo energético con enfoque de infancia - Hidalgo Kong, Alejandro; Muñoz Guzmán, Daniela; García Pincheira, Fernanda; González, Kiara; Garín Solís, Diego; González Munizaga, Yuliana; Jaldín Quiroz, Francisca; Ortiz Salazar, Krisley; Pizarro Ramos, Catalina; López Vera, Valentina; Cuellar Maureira, Alicia; Zenteno Albarracín, Rayen; Stange Cárdenas, Camila; Ramos Escobar, Annais; González Ríos, Isabella; Salvatierra Loayza, Alexandra; Fernández Rojas, Danae; Escobar Plaza, Pilar; Borja Torres, Sebastián; Méndez Rojas, Katiuska; Segovia Alfaro, Mariana; Lucero Maffet, Darcy; Bravo Barraza, Genesis; Morales Lanas, Javiera; Azola Galleguillos, Analía; González Lafferte, Millaray; Rojas Cortés, Yunitza; Pozo Morales, Millaray; Ramirez Ahumada, Dennis Javiera; Portilla Vásquez, Fernanda Belén; Gutiérrez Echeverri, María Camila; Rojas Moretic, Marco Vladimir
Actas de resúmenes IX Seminario Internacional red ASTE
Comunicándonos: cuentos sobre desarrollo energético con enfoque de infancia - Hidalgo Kong, Alejandro; Muñoz Guzmán, Daniela; García Pincheira, Fernanda; González, Kiara; Garín Solís, Diego; González Munizaga, Yuliana; Jaldín Quiroz, Francisca; Ortiz Salazar, Krisley; Pizarro Ramos, Catalina; López Vera, Valentina; Cuellar Maureira, Alicia; Zenteno Albarracín, Rayen; Stange Cárdenas, Camila; Ramos Escobar, Annais; González Ríos, Isabella; Salvatierra Loayza, Alexandra; Fernández Rojas, Danae; Escobar Plaza, Pilar; Borja Torres, Sebastián; Méndez Rojas, Katiuska; Segovia Alfaro, Mariana; Lucero Maffet, Darcy; Bravo Barraza, Genesis; Morales Lanas, Javiera; Azola Galleguillos, Analía; González Lafferte, Millaray; Rojas Cortés, Yunitza; Pozo Morales, Millaray; Ramirez Ahumada, Dennis Javiera; Portilla Vásquez, Fernanda Belén; Gutiérrez Echeverri, María Camila; Rojas Moretic, Marco Vladimir

Reseña

Canvas Instructure™ Handbook: a methodological proposal to develop language skills using open-source applications in an EFL classroom is a manual that describes the methodological procedures of some activities that have been created to develop reading, writing, listening and speaking, along with vocabulary, at an English as a Foreign Language classroom with the help of technology. The main learning management system (LMS) of this handbook is Canvas Instructure™. This book explains not only how to take advantage of the LMS’s internal functions but also a few more from other external sources like Flipgrid™, Book creator™, Padlet™ and more.
This is a book that has been created by a group of alumni and one academic from the School of English Language Education at Universidad Católica Silva Henríquez, Chile, with the intention to help teachers of English as a foreign language at current times.

Contáctenos:

Avda. Lib. Bdo. O'Higgins 1370, Of. 502. Santiago / Tel. 226720348